Translate

fredag 31 maj 2013

Den underbara känslan av att kämpa för något och äntligen nå dit!

Jag har i några dagar funderat på vad för speciellt blogginlägg nr 50 skulle handla om! Så det blev väldigt härligt att det visade sig bli detta! När man kämpat för något och drömt om det länge, och haft som sitt stora mål, då är det en obeskrivlig känsla när man äntligen når dit!!! Idag är jag otroligt lycklig och stolt! Och full av förundran över att man man kan nå sina drömmar om man bestämmer sig en gång för alla, har ett tydligt mål i sikte och lägger ned energi och vilja på att komma dit!

Jag har haft mina stunder när jag tvivlat på att jag kan nå dit, när jag känt att drömmen vart långt borta, men den var mycket närmare än jag trodde! Och är det inte ofta så? Att ditt liv kan se helt annorlunda ut om tre månader? Att man inom en kort tidsperiod kan göra dessa förändringar man drömt om?
 

Vad är din dröm?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar